Ideologii gender i seks edukacji naszych dzieci stop !

płeć niejednoznaczna

Do przedszkoli i szkół wprowadzany jest genderyzm, projekt zaburzający kształtowanie się, a właściwie zabijający tożsamość płciową dziecka. Ideologia gender to demoralizacja dzieci, promowanie pedofilii, homoseksualizmu w ramach standardu edukacji seksualnej. Według programu nauczyciele mają traktować i pojmować swych podopiecznych w sposób neutralny. Mają zwracać się do nich w rodzaju nijakim, neutralnym. Mają one nie wiedzieć, kim są póki małe, ma się rozumieć, bo potem sobie same zdecydują. Na ten program słuszna większość Polaków się nie zgadza, więc wprowadzany jest zakulisowo, odgórnie. Nazywa się go ‚równościowym’, lecz z równością nie ma nic wspólnego.

Sięgając do początków ideologi gender 

John Money, ‚ojciec genderyzmu’, zasłynął ze swej teorii, w której orzekł, iż to czyny i mowa podczas dorastania świadczą o statusie kobiety lub mężczyzny. Że nie można się ograniczać jedynie do seksualności w sensie erotyzmu. Zaś rola płci jest oceniana za pomocą wytycznych, tj: ogólne maniery i sposób bycia, preferencje zabaw i zainteresowań rekreacyjnych, spontaniczne tematy do rozmów, treść snów, marzeń i fantazji, odpowiedzi na zadawane pytania, dowody praktyk erotycznych. Według Moneya płeć ma pojęcie szersze, niż męska lub żeńska- bardziej integracyjne. Dla niego płeć jest określeniem nie tylko własnego statusu jako mężczyzny lub kobiety, ale także kwestią osobistego uznania, cesji społecznej lub określenia prawnego; nie tylko na podstawie narządów płciowych, ale także na podstawie kryteriów somatycznych i behawioralnych, które wykraczają poza różnice płciowe. To życie w społeczeństwie określa płeć według psychologa.

Money 1972 roku przedstawił swoje  teorie w swoim podręczniku’ Man & Woman, boy & girl’. Książka wzięła David’a Reimer’a za przykład zmiany płci.

 W życiu zawodowym Money’a szanowano jako eksperta w zachowaniach seksualnych, szczególnie za to , że rzekomo wykazał, iż płeć nie jest wrodzona lecz wyuczona. Wiele lat później, jednak okazało się, że jego najbardziej znany przypadek był z gruntu chybiony. Przedmiotem była zmiana płci u Davida Reimera (Urodzonego jako Bruce Reimer):

U mężczyzn i u kobiet zachodzą znaczne różnice

Metoda obrazowania mózgu ujawnia fakt, iż seksualnością u kobiet i u mężczyzn od bardzo młodego wieku rzadzą zupełnie inne ośrodki w mózgu, przy czym tych ośrodków u kobiet jest o wiele więcej.

Komik norweski , szukając odpowiedzi na pytanie, czy kobiety i mężczyżni są sobie równi, obnaża siłę kłamstwa, w które uwikłane są te państwa, w których genderyzm ma się dobrze.

Różnice płciowe są ewidentne. Chłopcy mówią więcej i od wczesnego wieku mają bogatszą terminologię. Osoby płci żeńskiej wcześniej zaczynają mówić i mówią dużo. Z cechami tradycyjnymi dana płeć identyfikuje się możliwie najwcześniej. Sny zabawki, ubiór, zachowanie – wskazują, jak człowiek został biologicznie zaprojektowany. Zatem nie sa to zupełnie uwarunkowania społeczne.

Autor książki ‚ Libido Dominand’ Seks jako narzędzie kontroli społecznej w taki oto sposób tłumaczy, jakim zagrożeniem jest wprowadzenie gender do Polskich placówek oświaty:

 Czy gender to już fakt, który staje się rzeczywistością w naszym kraju?

W Polsce odpowiedzialność za dziecko spoczywa na rodzicach, mają możliwość wychowywać je zgodnie z własnymi przekonaniami i etyką. Gwarantuje to Konstytucja RP:

Art. 48. 1. Rodzice mają prawo do wychowania swoich dzieci zgodnie z własnymi przekonaniami. Wychowanie to powinno uwzględniać stopień dojrzałości dziecka, a także wolność jego sumienia i wyznania oraz jego przekonania.

Art. 53. 3. Rodzice mają prawo do zapewnienia dzieciom wychowania i nauczania moralnego i religijnego zgodnie ze swoimi przekonaniami.

Ministerstwo Edukacji Narodowej swoim milczeniem zezwala na pogwałcenie Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej.

Gender jest zaprzeczeniem istnienia Boga i  rodziny, najstarszej struktury miłości i życia. Gender to ideologia pogardy dla człowieka i jego najświętszych wartości. Celem jest wmówienie człowiekowi, dzieciom już przedszkolnym, że są nikim, bo tylko wtedy, gdy się nic nie znaczy, można sobie dowolnie zmieniać płeć.

,

..

. pBeata  Beata Andrasik

 

Źródło zdjęcia: EraPhernalia stylu vintage. , , [” Grasz „hak-y ”]; o / Foter / CC BY-SA

 

                              Darmowe Info na Twojego Maila !

  Wpisz w poniższy formularz swoje imię, e-mail i kliknij przycisk „Uzyskaj Dostęp”, a ja będę a ja będę wysyłała Ci najświeższe info o kłamstwach tego świata, o fajnych poradach i wiele więcej.

Twoje dane są bezpieczne

7 Responses to “Ideologii gender i seks edukacji naszych dzieci stop !”

  • CL on 3 kwietnia 2015

    ZGADZAM SIĘ Z AUTORKĄ – GENDERyzm to szkodliwa ideologia

  • beata on 3 kwietnia 2015

    nie sprzeciwiając się temu, czeka nas w Polsce to, co jest w innych krajach https://youtu.be/E2dqzQH70Ho

  • Przemyslaw Mach on 3 kwietnia 2015

    wyjaśnianie wszystko w naukowy sposób nie zawsze jest dobry
    organizm ludzki to skomplikowana maszyneria którą w ogóle nie rozumiemy np

    ludzki mózg wszystkie komputery na świecie nie są w stanie dorównać mocy obliczeniowej mózgu przeciętnego człowieka nawet w 1% to świadczy jaki jest to skomplikowany organ kiedy ktoś do nas mówi my to po pewnym czasie i tak zapominamy ale ludzki mózg wszystko pamięta i wszystkie dane szyfruje bardzo potężnym i skomplikowanym kodem

    tak samo jak komputer tak samo ludzki mózg szyfruje dane

    a te wszystkie dewiacje seksualne zależą od tego kto jaki ma stan duchowy w środku jeżeli ktoś nie będzie się integrować Bogiem i czynić jego woli tutaj na ziemi to potem ma problemy z depresją czy innymi rzeczami

    depresji nie da się wyleczyć całkowicie ja ją miałem i udawało się na jakiś czas ale całkowicie jej się pozbyłem kiedy poznałem Jezusa

    ale artykuł ciekawy i ukazujący to że gender jest bardzo nie bezpieczny pozdrawiam autorkę tekstu

  • beata on 3 kwietnia 2015

    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam najmocniej

  • Jekaterina Romanowna on 4 kwietnia 2015

    W każdej ideologi jest niebezpieczeństwo, że jej podwaliny niekoniecznie muszą zbiegać się z prawdą. Ktoś wysnuł nową teorie i szuka jej potwierdzenia w praktyce. Dlaczego my mamy sprawdzać jej działanie na sobie, tym bardziej, że koncepcja nie potwierdza się. Powiedźcie mi dlaczego my, jako naród przyjmujemy rzeczy, które gdzie indziej nie wyszły na dobre? Dziwi mnie nasza narodowa bezmyślność. Czemu sami sobie robimy krzywdę, a tutaj konkretnie naszemu przyszłemu pokoleniu… Jaki procent osób ma zaburzoną tożsamość płciową, czy naprawdę tak duży, aby ryzykować zaburzenie tożsamości zdrowych jednostek ? Moim zdaniem trzeba wybierać mniejsze zło, tak mnie uczono zawsze. Więc zadaje sobie pytanie, co jest mniejszym złem w tej sytuacji? Wy też postawcie sobie to pytanie i sami na nie odpowiedzcie…
    Pozdrawiam.

  • beata on 4 kwietnia 2015

    dokładnie

  • jan mosdorf on 30 czerwca 2018

    bardzo dobry tekst popieram go izgadzam sie z nim w niemczech poodrecznik seks eedukacji opracowala druga zona b.prezydenta wolfa przylapanego za plagiat swej pracy doktorskiej ojciec rodziny musial odsieedziec w arescie ze niepuscil swej pocieechy na deprawacji w obawie czystosc swoich dzieci jako niemiec z rosji wyjechal w zeszlym roku do stawropolskiego kraju w niemieckich szkolach istnieje tak zwanene intimne
    pokoje dla mlodziezy seks edukacja zaczyla jeszcze za hitlera w yzszych klasacch sreednich nazywala ten przedmiot higiena zycia niech nasze dzieci bede czysteso r zr

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *